MENU

RETOURNEREN

Je hebt het recht je bestelling bij ons te retourneren mits je ons hiervan schriftelijk op de hoogte brengt niet later dan  14 dagen nadat je de bestelling hebt ontvangen en de retouren binnen dit termijn in ons bezit is. Je kunt dit doen door een e-mail te sturen naar Info@lovelyjewels.nl en je retour te melden. Als wij toestemming geven, kun je het retourformulier downloaden.

Geretourneerde artikelen dienen, nieuw en ongebruikt te zijn. Wanneer meegeleverd dienen verpakkingen ook geretourneerd te worden. Retourzendingen die zijn beschadigd, vervuild of gewijzigd kunnen worden geweigerd en worden dan teruggestuurd naar de klant.

  • Oorbellen mogen niet retour i.v.m hygiëne

  • Outlet artikelen mogen NIET retour i.v.m hoge afprijzingen

Wij raden je aan retourzendingen te verzekeren omdat je wettelijk verplicht bent zorg te dragen voor de artikelen en omdat je verantwoordelijk wordt gehouden voor alle schade aan de artikelen totdat wij deze retour hebben. Wij raden je ook aan een traceerbare manier van verzending te gebruiken en om het bewijs van verzending te bewaren voor het geval er twijfel ontstaat. Houd er rekening mee dat je zelf de kosten voor de retourzending dient te betalen.

 

Je bestelling retourneren

Een bestelling retourneren is eigenlijk heel simpel. Download het retourformulier hier en zorg ervoor dat je deze volledig invult en toevoegt aan de retourzending. Zorg er altijd voor dat wij het bestelnummer van de retourzending en jouw persoonlijke gegevens hebben. Geef daarnaast altijd duidelijk aan of je artikelen wilt retourneren of omruilen voor een ander artikel. Stuur alle artikelen die je wenst te retourneren of om te ruilen in één zending terug om ervoor te zorgen dat wij je retourzending zo snel mogelijk kunnen behandelen. Niet-identificeerbare retourzendingen worden waar mogelijk teruggestuurd naar de afzender.

Je kunt je bestelling terug sturen op elke veilige manier. Wanneer je een verzendservice gebruikt vergeet dan niet om een bewijs van verzending te vragen zodat je een bewijs hebt dat je het hebt verstuurd, mocht de zending verloren raken tijdens het versturen. Ons adres voor alle retourzendingen is Lovely Jewels , Tamboerpassage 44 7902GN Hoogeveen.

Je retourzending wordt binnen 10 werkdagen behandeld. Terugbetaling wordt automatisch gedaan op de (bank)rekening welke gebruikt is tijdens het plaatsen van de originele bestelling. Houd er rekening mee dat dit afhankelijk van de verwerkingssnelheid van je bank of creditcardmaatschappij tot wel 21 werkdagen kan duren. Wij geven geen geld terug op dag aanbiedingen of andere acties, hiervoor ontvang je een tegoedbon.

 

Telate/beschadigde/gebruikte retourzendingen

Retourzendingen moeten worden teruggestuurd binnen 14 dagen ingaande op het moment dat wij schriftelijk op de hoogte zijn gesteld. Retourzendingen die wij ontvangen na deze termijn worden alleen geaccepteerd op beslissing van Lovely jewels en worden alleen terugbetaald met tegoedbon.

 

Je bestelling omruilen

Wij ruilen producten alleen om voor andere maten en dus niet voor andere artikelen. Als je toch een ander item wilt hebben raden we je aan om het artikel dat je wilt omruilen te retourneren en de items die je wilt hebben op de normale wijze te kopen in onze webshop.

Een artikel omruilen is simpel. Download het retourformulier hier en zorg ervoor dat je deze volledig invult en toevoegt aan de retourzending. Zorg er altijd voor dat wij het bestelnummer van de het om te ruilen product, jouw persoonlijke gegevens, en de maat waarvoor je het artikel wilt omruilen hebben. Stuur alle artikelen die je wenst om te ruilen in één zending terug om ervoor te zorgen dat wij uw retourzending zo snel mogelijk kunnen behandelen. Identificeerbare retourzendingen worden waar mogelijk teruggestuurd naar de afzender.

De verzendkosten voor de omgeruilde artikelen zijn gratis, woon je buiten de EU dan moet je mogelijk wel opnieuw belastingen en invoerrechten betalen. Omruilen is alleen mogelijk zolang de voorraad strekt.

 

Defecte artikelen

Alle artikelen worden gecheckt op kwaliteit en fouten alvorens ze verpakt en verzonden worden. Mocht je een artikel toch niet in een perfecte staat ontvangen neem dan contact met ons op via Info@lovelyjewels.nl.

Artikelen worden als defect beschouwd als ze beschadigd worden ontvangen of wanneer er zich een fabrieksfout voordoet binnen zes maanden na de aankoop. Artikelen die zijn beschadigd als gevolg van slijtage worden niet beschouwd als defect.

Wanneer mogelijk zullen wij de artikelen repareren. Wij kunnen een defect artikel alleen omruilen voor hetzelfde product in dezelfde maat, zolang de voorraad strekt. Wanneer een reparatie of vervanging niet mogelijk is zal het volledige aankoopbedrag worden vergoed doormiddels een tegoedbon. 

© 2013 - 2017 LOVELYJEWELS.NL | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.